Close Quarters bevat nieuwe gamemode: Conquest Domination

Vind hier al het laatste nieuws van Battlefield 3!

Close Quarters bevat nieuwe gamemode: Conquest Domination

Berichtdoor Stephan » zondag 18 maart 2012 12:31

Afbeelding
Battlefield 3`s downloadable content Close Quarters bevat naast tien nieuwe wapens, vier nieuwe maps, nieuwe assignments en dogtags ook een nieuwe game-mode: Conquest Domination.

DICE heeft hiervoor gekozen omdat de Close Quarters maps zo klein zijn, dat Rush niet wordt ondersteund. In plaats daarvan kunnen we aan de slag met Conquest Domination, deze is wel geschikt voor kleinere, infantry gebaseerde maps. Het spawnsysteem lijkt op die van Team Deathmatch. De nieuwe game-mode lijkt op de Domination game-mode van Unreal Tournament.

Op de blog van Battlefield 3 zegt DICE het volgende over de aangekondigde gamemode:
“In particular, flag defense is suddenly more important, and you get different tactical layers due to the subtle differences the new mode provides.”

Daarnaast is er een afbeelding met daarop de layout van één van de maps in Close Quarters verschenen. DICE gaf al aan dat de maps klein zouden worden, maar afgaande op de afbeelding zijn de maps heel erg klein.

Image
Layout Close Quarters map

En in het kader van "just another day at the office" heeft de Zweedse ontwikkelaar een timelapse filmpje geplaatst welke de HD-destruction toont.

Battlefield 3 Benelux
'Try not to become a man of success but rather to become a man of value.'
Afbeelding
Stephan
Beheerder

Re: Close Quarters bevat nieuwe gamemode: Conquest Dominatio

Berichtdoor OFX » zondag 18 maart 2012 12:37

Mooi detail dat de sprinklers aanschieten!

Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Afbeelding
In juni 2012 fiets ik 6 x de Alpe d'Huez op voor de KWF Kanker Bestrijding, sponsor mij!
OFX

Berichtdoor Lylasz » zondag 18 maart 2012 15:27

Jammer ik vind rush toch wel heel vet, hadden ze beter een ''halve'' rush kunnen doen
Clanleider van [DEG] Dutch Evolved Gaming
Recruitment & informatie: viewtopic.php?f=21&t=1940
Lylasz

Berichtdoor RobertoJacketti » zondag 18 maart 2012 17:43

Operation Metro is al vaak een USAS12/Frag spamming chaos, hoe moet dit dan niet uitpakken. De maps lijken me een stuk kleiner, dus ik denk dat ik deze laat schieten.
RobertoJacketti

Berichtdoor Stephan » zondag 18 maart 2012 18:15

RobertoJacketti schreef:Operation Metro is al vaak een USAS12/Frag spamming chaos, hoe moet dit dan niet uitpakken. De maps lijken me een stuk kleiner, dus ik denk dat ik deze laat schieten.

'Lijken een stuk kleiner' is nog een understatement, denk dat deze mappen ongeveer even groot zijn als gebied A van Karkand met veel kantoortjes etc.
Battlefield 3 Benelux
'Try not to become a man of success but rather to become a man of value.'
Afbeelding
Stephan
Beheerder

Berichtdoor Doofy » zondag 18 maart 2012 19:57

RobertoJacketti schreef:Operation Metro is al vaak een USAS12/Frag spamming chaos, hoe moet dit dan niet uitpakken. De maps lijken me een stuk kleiner, dus ik denk dat ik deze laat schieten.

Frags worden volgende patch generfed, net als RPG tegen infantry. Heb je dus veel meer skill voor nodig, net als met de rocket launcher bij Quake 3 :mrgreen:

Bovendien kun je deze mappen niet met 64 spelers doen. Operation Metro is met 64 spelers een kutmap, met 32 spelers al een stuk vetter en met 16 is het gewoon een prima, supervette map. Waarom zouden deze 'kleine' maps dan niet ook goed kunnen worden?

Dat veel spelers bepaalde kleine maps slecht vinden komt gewoon omdat ze servers joinen met veel te veel spelers.
Doofy

Berichtdoor sander57 » zondag 18 maart 2012 21:01

Deze haal ik denk ik ook niet, dit gaat wss te klein worden.
Afbeelding

I'd rather die like a man than live like a coward.
sander57

Berichtdoor raptorverhoeven » maandag 19 maart 2012 13:42

Leuk van die sprinkler :D

Maar je kunt dus team deathmatch, squad deathmatch, squad rush? en conquest domination doen?
Of is ook squad rush niet geschikt voor deze mappen?

RaptorVerhoeven :D
Afbeelding
raptorverhoeven

Berichtdoor RobertoJacketti » maandag 19 maart 2012 19:00

Doofy schreef:

Frags worden volgende patch generfed, net als RPG tegen infantry. Heb je dus veel meer skill voor nodig, net als met de rocket launcher bij Quake 3 :mrgreen:

Bovendien kun je deze mappen niet met 64 spelers doen. Operation Metro is met 64 spelers een kutmap, met 32 spelers al een stuk vetter en met 16 is het gewoon een prima, supervette map. Waarom zouden deze 'kleine' maps dan niet ook goed kunnen worden?

Dat veel spelers bepaalde kleine maps slecht vinden komt gewoon omdat ze servers joinen met veel te veel spelers.

Ik speel alleen op PS3, en daar speel je met 24 man. En dan is het gewoon net of je Unreal Tournament aan het spelen bent.

En over die nerfs, eerst maar eens kijken hoe ze in de praktijk gaan uitwerken.
RobertoJacketti

Berichtdoor Boogoowoeglie » maandag 19 maart 2012 22:21

Het spawn systeem van team deathmatch? Dat is dus gewoon random, zoals bij CoD. Je denkt mooi je vlag te verdedigen, spawnt er ineens een heel zooitje vijanden willekeurig achter je. Hopelijk is de normale conquest mode er nog wel, dat je op vlaggen en squad mates kan spawnen.
Afbeelding Afbeelding
Boogoowoeglie

Volgende

Keer terug naar Nieuws